Πέμπτη 7 Μαΐου 2020

Χρόνια πολλά μαμά!!!



Δεύτερη Κυριακή του Μάη η γιορτή της μαμάς!

Στο πρόσωπο της μητέρας απεικονίζεται η άνευ όρων αποδοχή , η απέραντη αγάπη! 

Παρατήρησε τους πίνακες ζωγραφικής, τι νιώθεις ; 

Κλιμτ


Παναγία η Γλυκοφιλούσα

Κάποιοι καλλιτέχνες ζωγράφισαν τις μητέρες τους ο καθένας με τον δικό του μοναδικό τρόπο! 
Μία αράχνη, μια γυναίκα καθισμένη στην καρέκλα ! 
Τι να συμβολίζουν αυτές οι εικόνες; 

Εσύ πώς θα ζωγράφιζες την δική σου μητέρα;


Λουίζ Μπουρζουά

James Whistler

Ένα αγαπημένο ποίημα για την μητέρα


Γεώργιος Βιζυηνός: Η μητέρα 

 Πώς να πειράξω τη μητέρα
 να κάμω εγώ να λυπηθεί, 
 που όλη νύχτα κι όλη μέρα
για το καλό μου προσπαθεί; 

 Πώς ν' αρνηθώ ή ν ' αναβάλω
 ό,τι ορίζει κι απαιτεί, 
αφού στη γη δεν έχω άλλο 
κανένα φίλο σαν αυτή; 

 Αυτή στα στήθη τα γλυκά της 
με είχε βρέφος απαλό, 
 με κάθιζε στα γόνατά της 
και μ' έμαθε να ομιλώ.

 Αυτή με τρέφει και με ντύνει 
όλο το χρόνο που γυρνά, 
και δίπλα στη μικρή μου κλίνη, 
σαν αρρωστήσω ξαγρυπνά. 

 Αυτή σαν πέσω και χτυπήσω
 φιλά να γειάνει την πληγή. 
Αυτή, τι πρέπει να αφήσω 
και τι να κάμω μ'΄οδηγεί. 

 Πώς το λοιπόν τέτοια μητέρα 
να κάμω εγώ να λυπηθεί, 
που όλη νύχτα κι όλη μέρα 
για το καλό μου προσπαθεί;



           Με ποιο νανούρισμα μεγάλωσες; Το θυμάσαι;






.......................................................................................................

Πολλές φορές όμως την θέση της μαμάς την παίρνει ένα άλλο πρόσωπο που φροντίζει και μεγαλώνει το παιδί σαν δικό της. Και σε αυτό το άτομο  ας πούμε σήμερα "Χρόνια πολλά!" και να του χαρίσουμε μια ζεστή αγκαλιά!!! 

Αχ! γιαγιά  μου ....

Και μια ιδέα για να φτιάξεις τη δική σου κάρτα! 
Γράψε πάνω στις καρδούλες τα πιο γλυκά λογάκια...



.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου